share
1400/02/13
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم خبر داد:
حضور پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن از حضور پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد.


به گزارش پرتال جامع علوم و معارف قرآن، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم ضمن اعلام خبر حضور پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن از سال 1374 در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضوری فعال داشته و امسال نیز که با توجه به شرایط کرونایی نمایشگاه قرآن بصورت مجازی برگزار می‌شود، پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در هر دو بخش خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی نمایشگاه حضور داشته و محصولات مکتوب و نرم افزاری خود را ارائه داده است.



رئیس پژوهشکده فرهنگ ومعارف قرآن افزود: در بخش فروشگاهی نمایشگاه، آثار مکتوب پژوهشکده با تخفیف ویژه ارائه شده و علاقمندان می توانند نسبت به خرید و تهیه این آثار اقدام نمایند.

یوسفی مقدم ادامه داد: در بخش محتوایی نمایشگاه نیز که شامل بخش های مختلفی چون سایت ها، تلاوت قرآن، نرم افزارها می باشد؛ که از پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پرتال جامع علوم و معارف قرآن، قرآن سراج و پرسمان های قرآنی در این بخش حضور یافته است.




شایان ذکر است: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا سال ۹۸ همه ساله یعنی طی بیست و هفت دوره در ماه مبارک رمضان برگزار می شد ولی از سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه تعطیل شد و امسال به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین نمایشگاه قرآن کریم به صورت مجازی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. این نمایشگاه مجازی با شعار «قرآن، کتاب رشد و رویش» در دو بخش خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به صورت ۲۴ ساعته به مدت ۱۰ روز، از طریق آدرس اینترنتی www.iqfa.ir  در دسترس علاقه مندان به قرآن کریم است.