share
1399/07/22
از سوی رئیس قطب تعمیق ایمان دینی صورت گرفت؛
انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده به عنوان رئیس میز تخصصی «توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی»
طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی، رئیس قطب تعمیق ایمان دینی، حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی زاده به عنوان رئیس میز تخصصی «توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی» منصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی رئیس قطب تعمیق ایمان دینی، طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین عیسی عیسی زاده عضو هیات علمی و مدیر گروه فرهنگنامه های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را به عنوان رئیس میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی منصوب کرد. متن حکم بدین شرح است:


حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی زاده (زید عزه)

نظر به مراتب فضل علمی، سوابق اجرایی و شایستگی مدیریتی در حوزه علوم قرآنی، جنابعالی را به ریاست میزکار تخصصی «توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی» قطب فکری – فرهنگی «تعمیق باور دینی و مقابله با فرق انحرافی» منصوب می نمایم.

اکنون با توجه به توسعه فعالیت های میز قرآن در حوزه فرهنگ عمومی و مرجعیت علمی قرآن کریم، انتظار می رود با همت جنابعالی و ترسیم مأموریت ها براساس سیاست ها و راهبردهای کلان مسأله محوری، در جهت دستیابی به اهداف میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی، تلاش مضاعف نموده و در این خصوص، از همه ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی، بهره گیری لازم صورت گیرد.

در پایان با توجه به پذیرش مسئولیت جدید حجت الاسلام والمسلمین قطبی(زید عزه)، از تلاشهای چندساله ایشان در میز قرآن از بدو شکل گیری میزکار تخصصی که با برنامه ریزی دقیق و فعالیت های چشمگیر، تأثیر بسزایی در پیشرفت برنامه های این میز داشته است، قدردانی و توفیق روزافزون ایشان در مسئولیت جدید را از خداوند متعال خواستاریم.

محمدتقی سبحانی

رئیس قطب تعمیق ایمان دینی