share
1402/03/20
حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده خبر داد:
استقبال کم نظیر از پروژه سبک زندگی در نمایشگاه کتاب

مجموعه 40 جلدی سبک زندگی براساس آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) در غرفه نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه و با استقبال کم نظیری مواجه شد.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده، مدیر گروه فرهنگ نامه های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن اظهار داشت: بر اساس گزارش نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، موضوعات فرهنگنامه سبک زندگی بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) از پرفروش‌ترین آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نمایشگاه کتاب بوده است.

مدیر کلان پروژه فرهنگ نامه سبک زندگی در بیان دلایل استقبال کم نظیر مردم از این پروژه گفت: ویژگی‌های این پروژه همچون کاربردی بودن مطالب، مختصر بودن، جذابیت طراحی کتاب و مناسب بودن قیمت نقش تعیین کننده ای در جذب مخاطبان داشته است.

وی در مورد فرایند اجمالی این پروژه قرآنیِ کاربردی افزود: این کلان پروژه شامل 62 جلد در چهار حوزه فردی، خانوادگی، اجتماعی و محیط زیست می باشد که تا کنون بیش از 40 جلد به صورت پالتویی از سوی انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده و 8 جلد دیگر در دست نشر و بقیه موضوعات نیز در حال تدوین می باشد.

علاقه مندان این اثر فاخر قرآنی می توانند نسخه فیزیکی آن را از طریق فروشگاه نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و نسخه دیجیتال آن را از طریق کتابخوان همراه پژوهان با تخفیف ویژه دریافت نمایند.