share
1402/02/17
طی حکمی صورت گرفت:
انتصاب جانشین گروه دائره المعارف های پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن

از سوی رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی مدبر به عنوان جانشین گروه دائره المعارف ها منصوب شد.

به گزارش پرتال جامع علوم و معارف قرآن، متن حکم حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای علی مدبر بدین شرح است:

سلام علیکم

با احترام، با توجه به اهمیت پروژه بزرگ دائره المعارف قرآن کریم وضرورت حفظ و ارتقاء جایگاه آن و بهره گیری از تجربیات گرانسنگی که همکاران محترم اعم از مدیران محترم بخشهای علمی، اعضاء مکرم هیئت علمی و محققان ارجمند به آن دست یافته اند، جنابعالی را که بحمد الله از درجات شایسته علمی و مدیریت همراه با درایت و مقبولیت میان اعضاء محترم هیئت علمی و محققان ارجمند گروه دائره المعارفها برخوردار هستید با نظر مساعد ریاست محترم پژوهشگاه حجت الاسلام و المسلمین جناب استاد لکزائی دام عزه به عنوان جانشینی گروه دائره المعارف ها منصوب می¬نمایم تا وظائف ذیل را در آن گروه پیگیری و به انجام رسانید.

1. همکاری با مدیر محترم گروه دائره المعرفها حجت الاسلام و المسلمین خراسانی،

2. اجراء آئین نامه ای که اخیرا با اصلاحاتی نهائی شده است،

3. بهره گیری از دانش و تجربیات گران سنگ مدیران محترم بخشهای علمی،

4. برگزاری شورای علمی با حضور همه مدیران محترم بخشها،

5. برنامه ریزی برای ارتقاء کیفی و محتوائی دائره المعارف با همکاری مدیران محترم، اعضاء محترم هیئت علمی و محققان محترم گروه،

6. برنامه ریزی برای توسعه بهره  گیری از فاضلان و محققان برجسته حوزوی و دانشگاهی بویژه همکاران محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقر العلوم در تدوین مقالات دائره المعارف قرآن کریم.

موفقیت شما و همه همکاران محترم دائره المعارف را از خدای منان خواستارم.