share
1399/04/18
حجت الاسلام و المسلمین عیسی زاده خبر داد:
4 موضوع جدید از کلان پروژه سبک زندگی منتشر شد

با انتشار 4 موضوع جدید از فرهنگنامه «سبک زندگی بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت(ع)» تعداد آثار منتشر شده این مجموعه به 17 عنوان رسید.

مدیر گروه فرهنگنامه‌های قرآنی در گفتگویی اظهار داشت: چهار موضوع جدید «بهداشت»، «روزه»، «زکات»، «رفتار با پدر و مادر»  از کلان پروژه فرهنگنامه «سبک زندگی بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت(ع)» به عنوان جامع‌ترین فرهنگنامه سبک زندگی منتشر شده است.

عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن گفت: تا کنون هفده موضوع از این فرهنگ نامه همچون بهداشت، روزه، زکات و رفتار با پدر و مادر، مبانی سبک زندگی اسلامی، آراستگی، اوقات فراغت، مهمانی، پوشش، تغذیه، خواب و بیداری، دانش اندوزی، سفر، عبادت و بندگی، حجیت سبک زندگی اهل بیت(ع)، نماز و دعا،  تدوین و توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

وی در پایان افزود: گروه فرهنگ نامه های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن تلاش کرده است با همت پژوهشگران فرهیخته و بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) با تدوین فرهنگنامه «سبک زندگی بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت(ع)» کاربردی‌ترین موضوعات سبک زندگی مرتبط با حوزه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی و محیط زیست را در اختیار علاقمندان قرار دهد.