share
1398/08/26
جلسه هم اندیشی همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن در جامعه الزهراء برگزار شد

جلسه هم اندیشی همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی و عبدالرضا یوسفی مقدم دبیر اجرایی همایش و همچنین اساتید و دانشجویان سطوح 3 و 4 جامعه الزهراء در ساختمان کتابخانه جامعه الزهراء برگزار شد.


به گزارش سایت همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن، دبیر اجرایی همایش مقاومت در گفتگویی ضمن اشاره به این خبر گفت: یکی از مراکز همکار با همایش مقاومت , جامعه الزهراء است که الحمدلله معاونت پژوهشی جامعه الزهراء تلاش های بسیار مناسبی را جهت استفاده از توان علمی خواهران طلبه  برای تألیف مقالات  در محور های همایش آغاز نموده است.

وی با اشاره جلسه فوق الذکر در روز پنج شنبه در محل کتابخانه جامعه الزهرا ادامه داد که جلسه ای تحت عنوان هم اندیشی همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن با حضور اساتید  و طلاب و دانشجویان سطوح 3 و 4 جامعه الزهراء و حجت الاسلام والمسلمین محمدی برگزار گردید  که ضمن تشریح محور به محور و موضوع به موضوع همایش به کلیه سوالات اساتید و طلاب حاضر در جلسه پاسخ داده شد .

یوسفی مقدم افزود: قرار شد علاوه بر اینکه  خواهران طلبه و اساتید جامعه به تألیف مقاله در محورهای همایش بپردازند با هماهنگی با ریاست پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن 2 مقاله سفارشی هم به جامعه الزهراء واگزار شود و همچنین یک پیش همایش علمی در جامعه الزهراء برگزار گردد.

وی در پایان از زحمات  جناب حجت الاسلام والمسلمین محمدی  بابت شرکت در جلسه و نیز از معاونت محترم پژوهشی  جامعه الزهراء سرکار خانم دکتر حقانی و همکاران اداره پژوهش جامعه الزهراء به ویژه از سرکار خانم موحدی  جهت تلاش های صورت گرفته در برگزاری هم اندیشی همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن در محل جامعه الزهراء تشکر کرد.