share
1398/08/26
دبیر اجرایی همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن:
اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در جریان محور های همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن قرار گرفتند

در پی گردهمایی اساتید سطوح عالی حوزه های علمیه و با توجه به نظر آیت الله اعرافی رئیس محترم حوزه های علمیه کلیه اساتید محترم در جریان برگزاری همایش مقاومت قرار گرفتند


به گزارش سایت همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن، عبدالرضا یوسفی مقدم دبیر اجرایی همایش ضمن بیان  این خبر ادامه داد: بر همین اساس پوستر  همایش که در بردارنده ی محور های فراخوان مقاله است در بسته های اهدایی در اختیار تمام اساتید قرار گرفت و امیدواریم  اساتید محترم با تدوین مقالات بر غنای همایش بیافزایند.
وی ادامه افزود: تبلیغات در 3 سطح برای همایش در نظر گرفته شده است . سطح اول رسانه های مکتوب شامل روزنامه ها، مجلات و سایت های خبری و تحلیلی .
سطح دوم نرم افزار های ارتباط جمعی از قبیل پیام رسان های داخلی و اینستاگرام و سطح سوم رسانه ی ملی از قبیل شبکه های تلوزیونی و رادیویی است.
وی با بیان این نکته که بعد دیگری از تبلیغات , خاص روحانیون و طلاب حوزه های علمیه خواهد بود ادامه داد در جلسه ای که با آیت الله اعرافی داشتیم و با توجه به حسن نظر ایشان به همایش مقاومت بنا بر این شد که در بخش های مختلف همایش از جمله تبلیغات همایش از ظرفیت های مدیریت حوزه های علمیه استفاده کنیم.